موعودنامه

موعودنامه

أین الطالب بدم مقتول بکرببلا

خطبه ای زیبا از نهج البلاغه

(پس از پيروزى در جنگ بصره در سال 36 هجرى يكى از ياران امام عليه السّلام گفت: دوست داشتم برادرم با ما بود و مى ‏ديد كه چگونه خدا تو را بر دشمنانت پيروز كرد)

شركت آيندگان در پاداش گذشتگان (نقش نيّت در پاداش اعمال)
امام عليه السّلام پرسيد: آيا فكر و دل برادرت با ما بود. گفت: آرى. امام عليه السّلام فرمود: پس او هم در اين جنگ با ما بود، بلكه با ما در اين نبرد شريكند آنهايى كه حضور ندارند، در صلب پدران و رحم مادران مى‏ باشند، ولى با ما هم عقيده و آرمانند، به زودى متوّلد مى‏ شوند، و دين و ايمان به وسيله آنان تقويت مى ‏گردد.

از خداوند می خواهیم دل ما را همراه امام زمان(عج) قرار دهد.


جمع نشدن حب دنيا و آخرت

قال عيسي بن مريم(ع): لايستقيم حب الدنيا والآخره في قلب مومن كما لايستقيم الماء والنار في اناء واحد.
حضرت عيسي(ع) فرمود: دوستي دنيا و آخرت در قلب مؤمن (يكجا) جمع نمي شود، همان طوري كه آب و آتش در يك ظرف جمع نمي شود.(1)
ــــــــــــــــ
1- مجموعه ورام، ج 1، ص 131


گفت شنود!

گفت: رجبعلي مزروعي معروف به آقاي مرگ موش در همايشي كه شاخه سوئد سازمان «سيا» در گوتنبرگ برپا كرده بود، از آرزوي بر باد رفته اصلاح طلبان سخن گفت!
گفتم: يعني چي؟!
گفت: مزروعي در اين همايش كه با شركت گروه هاي ضد انقلاب تشكيل شده بود گفت؛ كاش اپوزيسيون مي توانست در ايران حرف آخر را بزند.
گفتم: اين آرزوي آقاي مرگ موش كه مدتهاست برآورده شده است!
گفت: مرد حسابي! اين چه حرفيه؟!
گفتم: يارو مي گفت؛ در تمام درگيري ها هميشه حرف آخر را من مي زنم! پرسيدند چطوري؟ آخه به قد و قواره ات نمياد؟ حالا حرف آخرت چي هست؟ و يارو بادي به غبغب انداخت و گفت؛ با كمال قدرت و از موضع بالا ميگم غلط كردم!


سلام و عذر خواهی

یادداشت سردبییییییییر!!!!!!!!!!!!!!!

سلام! سلام به همه شما بازدید کنندگان عزیز و گرامی که تا این لحظه ما رو دنبال کردید! به شما حق می دهم که حال نظر گذاشتن رو نداشته باشید چون اکثر کاربران وب این کار رو نمی کنند چون به طور کلی دوست ندارن! البته از شما به دلیل این که در نیمه شعبان که روز به اوچ رسیدن فعالیت وبلاگ های مهدوی هست ما به طور کلی غایب بودیم! یعنی در این زمان من به همراه خانواده رفته بودم زیارت آقا امام رضا(ع). قبول دارم این تازگیا وبلاگ جنبه سیاسی پیدا کرده ولی بعضی خبر ها خیلی مهم 

اند و باید بهشون پرداخته شود. در نهایت این هم عکس خیلی رسمی من! به نظرتون خیلی بچّه ام؟ به هر حال آرزوم اینه که سرباز آقا امام زمان(عج) باشم.


Weblog Themes By Pichak

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 33 صفحه بعد

نويسندگان

لينک هاي مفيد

درباره وبلاگ


ثواب این عمل ناچیز را هدیه می کنم به روح عمویم شهید بحرینی که در سال1361در منطقه دشت عباس به آرزوی دیرینه اش،یعنی شهادت رسید و به اوج ملکوت پر کشید و همچنین شهید منصوری شوهر عمه ام که ایشان هم در اثر اثابت موشک به موتور یدک کش سپاه مفقودالاثر شد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 1312
بازدید کل : 38925
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1

Online User