موعودنامه

موعودنامه

أین الطالب بدم مقتول بکرببلا

محکومیت توهین به پیامبر

بدینوسیله و از طریق این جایگاه محدود هتک حرمت پیامبر عظیم الشان اسلام را محکوم میکنیم.

و اما تحلیل من درباره این موضوع:

از آن جا که در نزدیکی سالگرد حادثه مشکوک یازده سپتامر این مسئله در بین مردم آمریکا و جهانیان لوس شده و واقعیات آشکار شده بود،سردمداران استکبار برای پررنگ ساختن این موضوع که مسلمانان همگی تروریست و وحشی هستند نیاز به بهانه ای دیگر داشتند. با ساخت این فیلم احساسات مسلمانان جریحه دار شد و از آن طرف گروهی مثل القاعده که وابستگیش به آمریکا بار ها و بارها برای همگان روشن شده بود سفیر آمریکا در لیبی را می کشد تا بار دیگر بهانه به دست رسانه های غربی دهد تا بار چهره ای نا متمدن و خشن از اسلام به نمایش بگذارند.

                                                      غلامرضا بحرینی


تسلیت شهادت امام صادق (ع)

در سالروز شهادت مولا و مقتدايمان حضرت امام جعفر صادق عليه السلام، ستون گفت و شنود امروز را به روايتي از آن بزرگوار و نشانه هايي از مصداق تحقق يافته آن در جمهوري اسلامي ايران اختصاص مي دهيم؛
منصور دوانيقي، خليفه عباسي در نامه اي خطاب به ايشان نوشته بود؛
«اي جعفربن محمد! چرا شما نيز مانند ديگران نزد ما نمي آئيد و با ما رفت و آمد نمي كنيد؟»
و حضرت در پاسخ نوشتند؛
«نه ما كاري كرده ايم كه به خاطر آن از تو بيم داشته باشيم و نه تو از امور آخرت چيزي در دست داري كه به اميد آن نزد تو رفت و آمد كنيم. نه در نعمتي هستي كه تو را گوارا باد بگوئيم و نه مصيبتي كه تو را تسليت بدهيم. پس نزد تو بياييم چه كنيم؟»
رابرت گيتس، رئيس وقت سازمان سيا در توضيح ناكامي آمريكا در مقابله با جمهوري اسلامي ايران طي گزارشي به سنا گفته بود؛
«ايران خود را بي نياز از ما مي داند و از ما چيزي نمي خواهد بنابراين امتيازي هم نمي دهد و با خواست ما مقابله هم مي كند».


رأي فردا ، ضربه ديگري به استكبار


ادامه مطلب »

اقامه نخستین نماز جمعه تاریخ اسلام/متن خطبه نماز جمعه پیامبر

خبرگزاری مهر- گروه دین و اندیشه: نماز جمعه به عنوان مراسم هفتگی اجتماعی مسلمین از جایگاه والایی برخوردار است؛ این مراسم نه تنها یک عبادت، بلکه مظهر وحدت مسلمین و شکوه و عظمت اسلام است که سنگ بنای آن را پیامبر(ص) در مدینه النبی و در سال هجرت نهاد.

در تاریخ ابن سیرین آمده است که انصار، نخستین اشخاصی هستند که روزی از هفته را جمعه نامیدند. او در این باره می گوید: انصار پیش از نزول آیه جمعه، اهل مدینه را دور هم جمع کردند و به آن ها گفتند: «یهودیان روز خاصی دارند که هر هفته در آن روز گرد هم جمع می شوند و مسیحیان نیز چنین روزی دارند؛ پس چرا ما روزی را برای اجتماع خود قرار ندهیم تا در آن روز ذکر خدای تعالی گوییم؟ آن گاه «روز جمعه» را که در دوران جاهلیت «یوم العروبه» نام داشت، برای خود برگزیدند.

 


ادامه مطلب »

دعوت برای شرکت در مراسم 22 بهمن

به گزارش مشرق به نقل از آینده روشن، حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، روز چهارشنبه در آغاز درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، ایام الله دهه مبارک فجر را گرامی داشت.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه، به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و همگان را به حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.


ادامه مطلب »

تبریک!

به امامت رسیدن حضرت ولی عصر (عج) را به همه شیعیان جهان تبریک می گوییم!


کودکی از تبار آل احمد(ص)

دستگاه ظالم عباسی از به شهادت رساندن امام مسرور بود و قصد داشت برادر امام، یعنی جعفر کذاب را به عنوان امام به شیعیان تحمیل کند که ناگهان از خداوند بار دیگر آیه«و مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین» را به همه مردم یادآور کرد...


ادامه مطلب »

برنامه درس هایی از قرآن

درس هایی از قرآن

متن برنامه درس هایی از قرآن که به صورت متنی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که این برنامه مربوط به تاریخ 1390/11/6 می باشد.لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب »

تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی

با حزن اندوه فراوان، فرا رسیدن اربعین حسینی را خدمت حضرت بقیة الله الاعظم تسلیت عرض می کنیم. 


توزیع کتاب های وهابی در میان عزاداران حسینی در عراق


ادامه مطلب »

گزیده ای ازاشعار امام خمینی(ره)


 

آید آن روز که خاک سر کویش باشم
ترک جان کرده و آشفته رویش باشم
سر نهم بر قدمش بوسه زنان تا دم مرگ
مست تا صبح قیامت ز سبویش باشم
رسد آن که روز در محفل رندان سرمست
راز دار همه اسرار مگویش باشم
یوسفم گر نزند بر سر بالینم سر
همچو یعقوب دل آشفته بویش باشم

نماز شب را چگونه می خوانند؟

در بین نوافع، نماز شب از فضیلت بیشتری برخوردار است و در قرآن درباره آن تأکید و سفارش بسیار شده است. خدای متعال به پیامبرش می فرماید: مقداری از شب را به تهجد بپرداز این برای تو مستحب است شاید خدا تو را به مقام برگزیده ای مبعوث گرداند و در تعریف بندگان خاص الهی می گوید: کسانی که شب را برای پروردگارشان در حال سجده و قیام بیتوته می کنند و در توصیف مؤمنین می فرماید: شبها پهلو از بستر خواب جدا کنند و با بیم و امید خدای را بخوانند و از آنچه به آنها دادیم انفاق کنند، پس کسی نمی داند چه نعمتهایی که موجب چشم روشنی آنها می شود و در پاداش اعمالشان ذخیره شده است......


ادامه مطلب »

سلام و تسلبيت تاسوعا و عاشورا

سلام به همه بازديد كنندگان عزيز! اميدوارم كه در مراسمات عزاداري شركت كرده باشيد و ما رو هم از دعاي خيرتون محروم نكرده باشيد.

مي خواستم به شما اين مطلب رو بگم كه دليل اين كه در اين چند روزه كم تر مطلب مي فرستم اين است كه به تازگي اسباب كشي كرده ايم و از بندر ديلم به شهر برازجان در استان بوشهر منتقل شده ايم. البته سعي كردم در آغاز ماه محرم مطلبي رو بنويسم كه مشاهده كرديد مطلب «يا لثارات الحسين پست شد.

در هر صورت از همه شما پوزش مي طلبم و قول مي دهم كه از اين به بعد بيشتر مطلب ارسال كنم.

 


چند رباعی مهدوی

چند رباعی مهدوی......


ادامه مطلب »

محرومیت شیعیان عربستان از حج!

ه نظر می رسد مقامات حکومت سعودی با این اقدام تلاش می کنند اولا شیعیان عربستان را زیر فشار قرار دهند و دوما مایلند که ارتباط میان شیعیان عربستان با شیعیان دیگر کشورهای اسلامی که از سراسر جهان به حج رفته اند، را قطع کنند.

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از مناطق شیعه نشین در عربستان سعودی حاکی از آن است که شیعیان این کشور برای رفتن به حج با مشکلاتی مواجه شده اند.


گفته می شود این مشکلات توسط حکومت سعودی به وجود آمده و در واقع دولت عربستان با سنگ اندازی در تلاش است که مانع حضور شیعیان سعودی در مراسم حج امسال شود.


در همین حال اخبار رسیده حاکی از آن است که مقامات عربستانی از مشارکت بیش از ۶۰ هزار شیعه از استان‌ های "قطیف" و "احساء" برای ادای مناسک حج امسال ممانعت به عمل آوردند.


این مقامات سعودی بدون اینکه اشاره ای به دلیل این ممانعت خود کنند، از توزیع چادر در مشاعر مقدسه برای حجاج شیعه عربستان و نیز از ورود آنان به اماکن مقدس جلوگیری می کنند.


گفتنی است به نظر می رسد مقامات حکومت سعودی با این اقدام تلاش می کنند اولا شیعیان عربستان را زیر فشار قرار دهند و دوما مایلند که ارتباط میان شیعیان عربستان با شیعیان دیگر کشورهای اسلامی که از سراسر جهان به حج رفته اند، را قطع کنند.


تسلیت مسخره!

تسلیت خانواده صدام به خانواده قذافی!


ادامه مطلب »

زندگی امام باقر(ع) در یک نگاه

در ابتدا شهادت مظلومانه امام محمد باقر(ع) را خدمت حضرت ولی عصر(عج) تسلیت عرض می کنیم.

برای خواندن زندگی نامه مختصر ایشان روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب »

سخنانی در مورد حق امام زمان(عج)

سخنانی از آقای قرائتی در مورد حق امام الزمان(عج) (خمس)، از دست ندید!

1390/5/8


ادامه مطلب »

تسلیت شهادت امام نهم

شهادت امام نهم،حضرت محمد ابن علی(ع)،جواد الائمه را خدمت حضرت ولی عصر(عج) و همه شیعیان و ارادتمندان آن جناب تسلیت عرض می کنیم.


معرفی نماد های منحوس شیطان پرستان

به در خواست آقای علی رضا رستگار این مطلب درمورد شیطان پرستان برای شما قراردادیم.باشد که مورد پسندتان قرار گیرد،برای دیدن این مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید!


ادامه مطلب »

معرفی یک وبلاگ

 سلام به همه شما دوستان و یاوران گرامی!

می خواهم یک وبلاگ جدید در زمینه ی قرآن که اطلاعات خوب و مفیدی هم دارد را به شما معرفی کنم!

این وبلاگ که اطلس قرآن نام دارد توسط آقای مجتبی معتمدی ساخته شده و کلا وبلاگ خوبی است!برای ورود به این وبلاگ روی لینک زیر کلیک کنید!

اطلس قرآن


ابو القاسم

کنیه حضرت مهدی(عج) است. روایت است از رسول خدا(ص) که فرمود:«مهدی از فرزندان من است، نام او نام من و کنیه او کنیه من است.» در تاریخ ابن خشاب، روایت است از امام صادق(ع) که فرمود:«خلف صالح،از فرزندان من است،اسم او م ح م د است. کنیه او ابو القاسم.»

نجم الثاقب،باب دوم


شکایت از لوکس بلاگ

از لوکس بلاگ درخواست داریم تبلیغات زشت و زننده ی خویش را از این وبلاگ بردارند تا چهره این وبلاگ مذهبی ناپسند نگردد.


تبریک ولادت امام رضا(ع)

ولادت با سعادت امام رضا(ع) را به همه ی شما بازدید کنندگان عزیز تبریک عرض می کنم.


چرا من وبلاگ مذهبی درست کردم؟

بسیاری از دوستان از من می پرسند چرا وبلاگ مذهبی درست کردی؟مثلا می رفتی وبلاگی با موضوعاتی مانند ورزسی،اخبارو...درست می کردی!

می خواهم در پاسخ آن ها بگوییم که این بستگی به چند مورد دارد که خدمتتان عرض خواهم کرد:

هدف شما از وبلاگ نویسی چیست؟

ممکن است خیلی ها برای پیدا کردن دوست(!!!!)طرفدار و یا حتی مقاصد تجاری اقدام به وبلاگ نویسی کنند،ولی من برای خودم چند پرسش مطرح کردم از جمله این که وبلاگ من چه فایده ای برای من ومخاطبم دارد؟پاسخ من برای خودم هم این بود که برای من ثواب امر به معروف و برای مخاطبم کسب اطلاعاتی مفید درمورد امام و پیشوای زمان خویش است که خودم هم از این اطلاعات استفاده می کنم.

هدف دیگر من از ایجاد این وبلاگ به نوعی مبارزه با سایت ها و وبلاگ هایی که مطالبی خلاف شرع مقدس اسلام را به اشتراک می گذارند.هر چند کار کوچکی است ولی از دست روی دست گذاشتن بهتر است.

و هدف دیگر من رضایت خدا و ولی خدا از این بنده حقیر است،که امیدوارم مورد قبول حضرت حق قرار گیرد.


هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم.


شهادت امام جعفر صادق(ع)

شهادت امام جعفر صادق(ع)مؤسس مذهب جعفري را همه شيعيان جهان تسليت مي گوييم.


مقدمه

     در عصر آرمان شهر های دروغین،دریغ ورزیدن از هر تلاشی جهت گسترش و تعمیق فرهنگ مهدویت،نا بخشودنی است.

     از آن جا که امامت یکی از نعمت های بزرگ الهی است؛شناسندن نعمت ولی عصر(ع)قدر شناسی از نعمت را به دنبال دارد و جامعه قدر دان از نعمت امامت،مرهون لطف حضرت حق قرار می گیرد(لئن شکرتم لازیدنّکم)؛پس با این حساب امام شناسی،علاوه بر نعمت شناسی و قدر شناسی،خدا شناسی را در پی دارد.

     این وبلاگ به موضوعاتی چون انتظار و ظهورمی پردازد.

     پل ارتباطی ما و شما:

Email:mouoodname@yahoo.com


Weblog Themes By Pichak

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

نويسندگان

لينک هاي مفيد

درباره وبلاگ


ثواب این عمل ناچیز را هدیه می کنم به روح عمویم شهید بحرینی که در سال1361در منطقه دشت عباس به آرزوی دیرینه اش،یعنی شهادت رسید و به اوج ملکوت پر کشید و همچنین شهید منصوری شوهر عمه ام که ایشان هم در اثر اثابت موشک به موتور یدک کش سپاه مفقودالاثر شد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 1263
بازدید کل : 38876
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1

Online User