موعودنامه

موعودنامه

أین الطالب بدم مقتول بکرببلا

رفیق قافله نیستند...! (یادداشت روز حسین شریعتمداری)

حسین شریعتمداری
دکتر روحانی اگرچه هوشمندتر از آن است که در چنبره فریب اصحاب فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 گرفتار شود و به عنوان عضو چندین و چند ساله شورای عالی امنیت ملی با نشان اعتماد نمایندگی رهبر معظم انقلاب نمی‌تواند از هویت واقعی و افشا شده جماعت فتنه‌گر بی‌خبر باشد ولی شواهدی در دست است که از طراحی یک پروژه وارونه برای تخریب و نهایتا ناکامی ایشان در مسئولیت خطیری که بر عهده گرفته است حکایت می‌کند. این پروژه که مدعیان اصلاحات و اصحاب فتنه با پوشش بازگشت به سال 84 از آن یاد می‌کنند، شامل دو بخش به هم چسبیده «ورود» و «تخریب» است. بخوانید؛


ادامه مطلب »

محکومیت توهین به پیامبر

بدینوسیله و از طریق این جایگاه محدود هتک حرمت پیامبر عظیم الشان اسلام را محکوم میکنیم.

و اما تحلیل من درباره این موضوع:

از آن جا که در نزدیکی سالگرد حادثه مشکوک یازده سپتامر این مسئله در بین مردم آمریکا و جهانیان لوس شده و واقعیات آشکار شده بود،سردمداران استکبار برای پررنگ ساختن این موضوع که مسلمانان همگی تروریست و وحشی هستند نیاز به بهانه ای دیگر داشتند. با ساخت این فیلم احساسات مسلمانان جریحه دار شد و از آن طرف گروهی مثل القاعده که وابستگیش به آمریکا بار ها و بارها برای همگان روشن شده بود سفیر آمریکا در لیبی را می کشد تا بار دیگر بهانه به دست رسانه های غربی دهد تا بار چهره ای نا متمدن و خشن از اسلام به نمایش بگذارند.

                                                      غلامرضا بحرینی


آژانس بين المللي انرژي اعلام كرد صادرات نفت ايران با وجود تحريم ها، با رشد و افزايش چشمگير همراه شده

  آژانس بين المللي انرژي اعلام كرد صادرات نفت ايران با وجود تحريم ها، با رشد و افزايش چشمگير همراه شده است.
اين آژانس در گزارشي تاكيد كرد «صادرات نفت ايران در ماه آگوست با رشد مواجه شده است». به گزارش خبرگزاري فرانسه و بنابر اعلام آژانس بين المللي انرژي «صادرات نفت ايران در ماه آگوست، نسبت به ماه ژوئيه افزايش داشت و از سقف روزانه 930 هزار بشكه در روز به 1 ميليون و يكصد هزار بشكه رسيد.»
گزارش آژانس حاكي است: تركيه در ماه آگوست واردات نفت از ايران را از 150 هزار بشكه در روز به روزانه 200 هزار بشكه افزايش داد. همچنين مالزي ميزان واردات نفتي خود از ايران را از 100 هزار بشكه به 130هزار بشكه در روز رسانده و اين در حالي است كه ژاپن و هند نيز با به كارگيري بيمه هاي دولتي محموله هاي نفتي خود را از ايران وارد مي كنند.
آژانس خاطرنشان كرد: با توجه به اين كه چين، كره جنوبي و هند در ميان كشورهايي هستند كه انتظار مي رود واردات نفتي خود از ايران را در ماه سپتامبر افزايش دهند، به نظر مي رسد صادرات نفت خام ايران در ماه سپتامبر نيز روند رو به رشدي را دنبال كند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، در حال حاضر ايالات متحده همچنين نظارت بر رفت و آمدهاي تانكرهاي ايراني با پرچم كشورهاي ديگر را افزايش داده است.


یادداشت روز روزنامه کیهان به قلم حسین شریعتمداری21/6/1391

آيا اخيرا، مثلا طي دو، سه و يا ده روز اخير در معادلات و چرخه اقتصادي كشور، رخداد تازه و غيرمنتظره اي اتفاق افتاده است؟ پاسخ منفي است. بنابراين، افزايش ناگهاني و جهشي قيمت ارز كه افزايش قيمت ساير كالا و خدمات مورد نياز مردم را نيز در پي داشته است، براي چيست؟

بقیه در ادامه مطلب

 


ادامه مطلب »

گفت شنود!

گفت: رجبعلي مزروعي معروف به آقاي مرگ موش در همايشي كه شاخه سوئد سازمان «سيا» در گوتنبرگ برپا كرده بود، از آرزوي بر باد رفته اصلاح طلبان سخن گفت!
گفتم: يعني چي؟!
گفت: مزروعي در اين همايش كه با شركت گروه هاي ضد انقلاب تشكيل شده بود گفت؛ كاش اپوزيسيون مي توانست در ايران حرف آخر را بزند.
گفتم: اين آرزوي آقاي مرگ موش كه مدتهاست برآورده شده است!
گفت: مرد حسابي! اين چه حرفيه؟!
گفتم: يارو مي گفت؛ در تمام درگيري ها هميشه حرف آخر را من مي زنم! پرسيدند چطوري؟ آخه به قد و قواره ات نمياد؟ حالا حرف آخرت چي هست؟ و يارو بادي به غبغب انداخت و گفت؛ با كمال قدرت و از موضع بالا ميگم غلط كردم!


از سوي يكي از طراحان مطرح شد جزئيات طرح مجلس براي بستن تنگه هرمز

به نقل از روزنامه کیهان:نماينده مشهد در مجلس شوراي اسلامي گفت: براساس طرح نمايندگان تنگه هرمز تا لغو تحريم ها بسته مي ماند.
جواد كريمي قدوسي گفت: طرح انسداد تنگه هرمز تاكنون به امضاي 150 نفر از نمايندگان رسيده و قرار است كه اين طرح پس از امضاي 250 نفر از نمايندگان به هيئت رئيسه مجلس تقديم شود.
وي با اشاره به روند جمع آوري امضاء در اين باره گفت: اكثريت امضاءكنندگان اين طرح به هنگام امضا عنوان مي كردند كه آمادگي دارند تا همانند يك سرباز در زمان اجراي طرح به وظيفه خود عمل كنند.
وي با بيان اينكه جهان غرب سرنوشت آينده خود را وابسته به صدور نفت از تنگه هرمز مي داند افزود: طبق گفته رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح يكي از طرح هاي روي ميز كار اين ستاد طرح بستن تنگه هرمز است، نيروهاي مسلح ما اعم از ارتش و سپاه رزمايش هاي موفقي را در حوزه دريايي در تنگه هرمز داشته اند.
به گزارش فارس نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: انسداد تنگه هرمز تا زمان لغو تمامي تحريم هاي اعمال شده عليه ايران ادامه داشته و پس از لغو تمامي تحريم ها دولت مي تواند با رعايت 14 شرط تنگه را براي عبور و مرور كشتي ها باز كند كه اخذ 3 درصد از بهاي نفت صادر شده از تنگه هرمز از كشورهاي واردكننده نفت منطقه خليج فارس (كشورهاي اروپايي و آمريكا) و واريز آن به حساب خزانه داري بانك مركزي از جمله اين شرايط است...

 


فساد بزرگ مالی و شایعات و و سنگ اندازی ضد انقلاب

یادداشت روزنامه کیهان در مورد فساد بزرگ بانکی وشایعه پراکنی ضد انقلاب.


ادامه مطلب »

اعلام جمهوری آزاد در شرق عربستان

به گزارش روزنامه کیهان:در پي اوج گيري فشارها و ظلم و تعدي از سوي رژيم آل سعود به مردم شرق عربستان، ساكنان استان «الشرقيه» اعلام جمهوري آزاد كردند.
به گزارش خبرگزاري ها، مردم شرق عربستان با اعلام اين موضوع كه اين منطقه جزو مايملك حكومت وهابي آل سعود نيست، خواستار ايجاد يك حكومت جمهوري شدند.
براساس اين گزارش، معترضان با در دست داشتن پارچه نوشته هايي كه بر روي آنها نوشته شده بود، «ما خواهان اعلام جمهوري الاحساء و القطيف» در شرق عربستان هستيم، خواستار اعلام جمهوري اسلامي در منطقه شدند.


ادامه مطلب »

12 فروردین سالروز تجلی مشاركت و همدلی مردم در تعیین سرنوشت خویش

 

12 فروردین سالروز تجلی مشاركت و همدلی مردم در تعیین سرنوشت خویش

تهران - یوم الله دوازدهم فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارك درخشان و تابناك مجاهدت‌های استقلال طلبانه و آزادیخوانه تاریخ بشری است كه می‌توان به جرات آن را بی نظیر در تاریخ معاصر دانست.


ادامه مطلب »

آمار مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی

64.2 درصد مردم ایران در انتخابات مجلس شركت كردند/ راهیابی 135 منتخب مردم به بهارستان 

تهران- وزیر كشور در بیان آمار مقدماتی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 64.2 درصد مردم ایران در این دوره از انتخابات شركت كرده اند.

 


ادامه مطلب »

پس از 30 سال فاش شد: فروش مخفیانه سلاح انگلیس به صدام علیه ایران

پرونده های سری و محرمانه در انگلیس که با مجوز دولتی فاش شده اند نشان می دهد دولت "مارگرت تاچر" نخست وزیر وقت این کشور در سال 1981 به طور مخفیانه، دولت صدام در عراق را به تسلیحات و تجهیزات نظامی مسلح کرده بود.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه فایننشال تایمز چاپ لندن، براساس این اسناد سری که به تازگی از وضعیت محرمانه خارج شده اند دولت تاچر تلاش کرد تا جنگنده هایی از نوع هوک را به صدام بفروشد و برای عراق پایگاه های نظامی دریایی و زمینی بسازد.

این درحالی است که دولت وقت انگلیس به طور رسمی در جنگ هشت ساله عراق و ایران که در اواخر سال 1980 آغاز شد، موضع بی طرفی اتخاذ کرده بود.

دولت وقت انگلیس همچنین قطعنامه شورای امنیت را با موضوع درخواست از اعضای این شورا برای خودداری از انجام هر گونه اقدامی که منجر به افزایش جنگ افروزی و گستره جنگ میان ایران و عراق می شد را تایید کرده بود.

فهرست تسلیحاتی که از سوی دولت تاچر برای فروش به دولت صدام پیشنهاد شده بود شامل 78 نوع از تجهیزات قابل استفاده در فعالیت های نظامی و جنگی از جمله خودروهای لاندرور و وسائل نجات و امدادرسانی، رادارها و قطعات تانک بود. البته همه اقلام این فهرست به دولت صدام فروخته نشد.

تاچر توصیه کرده بود بهترین راه برای جلوگیری محکومیت علنی (فروش سلاح به صدام) و کسب پول از عراق، فروش تجهیزات نظامی غیرمهلک به این کشور است.

"توماس ترنشاد" وزیر مشاور در امور خارجه در کابینه وقت انگلیس، در سال 1981 با نگارش نامه ای محرمانه گفته بود کشورش در 6 ماهه اخیر قراردادهای نظامی به ارزش بیش از 150 میلیون پوند با دولت عراق امضا کرده است.

این قراردادها شامل تانک های زرهی با کارکرد نجات و خالی کردن صحنه جنگ به ارزش 34 میلیون پوند بود.

در این نامه سری آمده است: ملاقات با صدام گام مهمی به سمت جلو در مسیر برگزاری دیدارهای کاری با طرف های عراقی است که منافع تجاری و سیاسی بزرگی را محقق می کند.

تاچر نیز در حاشیه این نامه ، نوشته بود که از پیشرفت حاصل شده درباره عراق، خرسند است.

تاچر در دوره تصدی کابینه انگلیس بین سال های 1979 تا 1990 نقش مهمی را در جلب قراردادهای تسلیحاتی برای لندن داشت که از مهمترین این قراردادها می توان به قرارداد فروش جنگنده به عربستان سعودی در سال های 1985و 1988 معروف به قرارداد الیمامه اشاره کرد.
قرارداد الیمامه به ارزش 40 میلیارد پوند یکی از بزرگترین قراردادهای فروش اسلحه در تاریخ به شمار می رود.


انگلیس سناریوی زیر سؤال بردن انتخابات را کلید زد

در پی مشارکت بالای مردمی، وزیر خارجه انگلیس در واکنشی منفعلانه انتخابات ایران را محکوم کرد و آن را فاقد اعتبار دانست.

خبرگزاری فارس: انگلیس سناریوی زیر سؤال بردن انتخابات را کلید زد

به گزارش فارس به نقل از روزنامه "دیلی‌اکسپرس"، "ویلیام هیگ"، وزیر امور خارجه انگلیس نحوه برگزاری انتخابات مجلس در ایران را محکوم کرده و مدعی شد انتخابات ایران "آزاد" و "بی‌طرف" نبود.

به گزارش دیلی‌اکسپرس، وزیر امور خارجه انگلیس  مدعی شد انتخابات امروز ایران در فضایی از ترس برگزار شد که این به معنای این است که نتایج این انتخابات اراده مردم را بازتاب نمی‌دهد!

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران از صبح امروز در حدود ۴۷ هزار حوزه رأی‌گیری آغاز شد و با مشارکت پررنگ مردم همراه بود؛ حدود ۴۸ میلیون نفر واجد شرکت در این انتخابات بودند.

رسانه‌ها و مقامات غرب پیش از این مدعی شده بودند که مردم استقبالی از انتخابات پیش‌رو نخواهند کرد.

منبع:موعود


1600 خبرنگار داخلی و خارجی انتخابات مجلس نهم را پوشش می‌دهند

فرماندار تهران از حضور بیش از یکهزار و 600 خبرنگار برای پوشش خبری نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 12 اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن نایبی با بیان این خبر گفت: حدود یکهزار و 300 خبرنگار داخلی و 350 خبرنگار خارجی وابسته به 174 رسانه بین‌المللی پوشش خبری نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه را بر عهده خواهند داشت.
 
فرماندار تهران خاطرنشان کرد: خبرنگاران رسانه‌های کشورهای آلمان، اتریش، اسپانیا، آمریکا، اکراین، ایتالیا، برزیل، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، روسیه، ژاپن، فرانسه، فنلاند، قطر، کانادا، کره جنوبی، کلمبیا، لبنان و ونزوئلا از جمله کشورهایی هستند که نمایندگان خبری آنها انتخابات روز جمعه را پوشش خواهند داد.
 


رهبر معظم انقلاب رأی خود را به صندوق انداختند.

حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ صبح‌ امروز در اولین‌ دقایق‌ رأی‌ گیری‌ برای‌ انتحاب نمایندگان‌ نهمین‌ دوره‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ رأی‌ خود را به‌ صندوق‌ ریختند.

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ساعت ۸ صبح‌ امروز با در دست‌ داشتن‌ شناسنامه‌ خود در پای‌ صندوق‌ سیار 110 واقع در حسینیه امام خمینی(ره) حضور یافتند و به‌ سی‌ نفر از کاندیداهای نمایندگی‌ مردم‌ تهران‌ در مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ رأی‌ دادند.

 مسئولان‌ صندوق‌ سیار110 پس‌ از دریافت‌ شناسنامه‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ و ثبت‌ مشخصات‌ شناسنامه‌ای‌ ایشان‌، ورقه‌ مخصوص‌ انتخابات‌ را برای‌ اخذ رأی‌ در اختیار معظم‌له‌ قرار دادند و حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ نیز پس‌ از نوشتن‌ اسامی‌ سی‌ تن‌ از نامزدهای‌ اصلح‌ نمایندگی‌ مجلس‌، رأی‌ خود را به‌ صندوق‌ انداختند.
 
مقام معظم رهبری پس از انداختن رأی خود در صندوق، سخنانی را در باب انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کردند.

 


اعتراف به شكست تحريم نفتي ايران كلينتون : برخي متحدان به حرف ما گوش نمي دهند

کیهان:وزير امورخارجه آمريكا با تكرار اتهامات بي اساس اين كشور عليه برنامه هسته اي ايران و با تاكيد بر تشديد فشارها عليه تهران در عين حال اعتراف كرد كه برخي متحدان واشنگتن اعتنايي به تحريم نفتي ايران ندارند....


ادامه مطلب »

رأي فردا ، ضربه ديگري به استكبار


ادامه مطلب »

هرمزگان میزبان سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم قرآن کریم مقطع بزرگسال از 25 تا 30 بهمن ماه در هرمزگان خبر داد.


ادامه مطلب »
Weblog Themes By Pichak

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

نويسندگان

لينک هاي مفيد

درباره وبلاگ


ثواب این عمل ناچیز را هدیه می کنم به روح عمویم شهید بحرینی که در سال1361در منطقه دشت عباس به آرزوی دیرینه اش،یعنی شهادت رسید و به اوج ملکوت پر کشید و همچنین شهید منصوری شوهر عمه ام که ایشان هم در اثر اثابت موشک به موتور یدک کش سپاه مفقودالاثر شد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 1327
بازدید کل : 38940
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1

Online User